ページ

2014年10月9日木曜日

又,由零開始

最近發生了太多事, 遲遲都未開始寫遊記...

每天都被佔領行動的消息包圍, 總是無法專心, 是時候要調整一下...

master課程開始要交功課, 寫paper, 做presentation的同時, 又要為一個小規模的research搜集資料, 因為忍不住手要追facebook上的佔中消息, reference reading的進度是大落後....

工作呢, 突然之間要在十月開始轉變工作內容, 從AR & credit management轉到treasury...一邊交帶手上的工作, 一邊pick up很多新的tasks…



internal transfer不是第一次, 但這一次的新工作複雜程度更高...AR & credit, 有一定business sense就可以, 但treasury, 是需要更多專業知識和經驗, 例如bank structure, foreign exchange market, 每個國家的tax rules, money market regulations等等...

轉工是適應人, 但工作知識還在; 而轉工種, 差不多由零開始, 適應人的同時, 從新學習工作上的techical knowledge…

之前在蘇州要管理20個經驗較少的同事, 現在要管兩個都已經是manager grade的同事, 人數少了, 但感覺更難取得一個平衡點...兩個同事對手頭上的工作肯定比我熟識很多, 要別人接受一個很多都不懂的人做上司, 很難...雖然我與這兩個同事一直都在同一個team, 但我對他們的工作表現和工作能力是完全no idea…再說, 哪些工作我要自己動手做, 那些工作我都看著他們做, 同樣no idea..

總之, 全部都需要時間, 要時間學習新的工作, 要時間跟同事磨合, 要時間去管理一個新的團隊...

老實說, 我連自己的實質工作都尚未太清楚, 只是很零碎的收一個instructIon, 跟一件事...我是一個systematic和organized的人, 而我上司不是, 她不是一次過告訴我甚麼時候有甚麼deliverable, 她只會想到一件說一件...三年前我轉到她的部門, 也是透過同樣的方法, 然後自己整理出一個working schedule出來...

我不太喜歡ad hoc的request 這會令我神經緊張, 所以我會盡量figure out工作的cycle, 好讓我一早做好time management, prioritize好工作同時間..一般, 我會在別人提出要求之前就已經完成好有關的工作, 這樣我會比較安心...現在呢, 又要回到那種混沌的日子...

2 件のコメント:

  1. 終於見到你UPDATE了~相信你都一定好忙了!!你真係好叻女,番工就要管咁多個屬下,又要兼顧MASTER,真係唔容易!!!你的工作能力唔使問一定好強,不過依家讀緊書,又要轉去一個新環境,會唔會好辛苦呀?雖然工作同讀書好重要,但自己身體同精神狀態都好重要,唔會太操勞,要RELAX下~真係頂唔到,真係要出聲,係公司度,真係你唔出聲,無人會CARE你!
    同埋我覺得你份工真係好複雜好專業好難,比著我一定搞唔店…..
    讀書果度你出左EXAM TIMETABLE未呀???今日岩岩CHECK左,我係12月頭考呀!!!(原本諗住12月中考,可以有多少少時間準備)
    同埋,同你一樣,一開左學就真係忙到傻,所有野都湧埋身,又PRESENT又ASSESSMENT,又勁多READING MATERIALS,真係有點吃不消…星期六MIDTERM喇,依家晚晚放工都要溫書,時間真係唔夠使…你幾時MIDTERM?MIDTERM加油呀!!!

    (By Joisu)

    返信削除
  2. 我今個SEM的兩個subject都無考試, 但係就有好多功課, 其中一科要寫兩份paper同做一個小型research兼寫論文; 另一科就有兩個present, 一份paper, 一份comment, 一個project同一份final report...所以呢兩個月都要花時間睇reference同寫paper...不過學習新事物本身是開心的, 我對做功課不太抗拒, 反而是工作帶畀我嘅不安比較多

    轉工作內容, 至少要一年先可以算pick up到, 我希望可以在三個月裡面get到大部份的general picture啦...我唔係太鐘意唔知自己下一步要做咩, 又或者因為D野唔熟而唔efficient, 個人會有少許焦急

    Re: Joisu
    終於見到你UPDATE了~相信你都一定好忙了!!你真係好叻女,番工就要管咁多個屬下,又要兼顧MASTER,真係唔容易!!!你的工作能力唔使問一定好強,不過依家讀緊書,又要轉去一個新環境,會唔會好辛苦呀?雖然工作同讀書好重要,但自己身體同精神狀態都好重要,唔會太操勞,要RELAX下~真係頂唔到,真係要出聲,係公司度,真係你唔出聲,無人會CARE你!
    同埋我覺得你份工真係好複雜好專業好難,比著我一定搞唔店…..
    讀書果度你出左EXAM TIMETABLE未呀???今日岩岩CHECK左,我係12月頭考呀!!!(原本諗住12月中考,可以有多少少時間準備)
    同埋,同你一樣,一開左學就真係忙到傻,所有野都湧埋身,又PRESENT又ASSESSMENT,又勁多READING MATERIALS,真係有點吃不消…星期六MIDTERM喇,依家晚晚放工都要溫書,時間真係唔夠使…你幾時MIDTERM?MIDTERM加油呀!!!

    返信削除