ページ

2013年8月21日水曜日

進修

最近都提不起勁寫blog...

每隔一段時間, 步伐就會慢下來, 想一想之後的路應該怎樣走...在這段沉澱的時間, 似乎無法提起勁去做任何事...

自蘇州出差回來, 因為身體抱恙, 很多事情都躲懶了...日劇, 鋼琴, 西班牙文, 忽然之間失去了平衡...想要追回其中一樣, 就必須要犧牲其餘的進度...怎樣取捨, 怎樣去找回生活的平衡, 我仍然在掙扎當中...

有一件事, 我已經逃避了許多次, 最近在career discussion的時候又再被拿出來, 又再被迫正視了一次...

究竟要不要去修讀一個master? master所費不菲, 而且一旦開始, 是否也不能同時兼顧西班牙文和鋼琴?

一直逃避, 是因為我對business related的學習本來就不怎麼熱衷, 好不容易修完學士又考過了專業試, 現在若要我重新走近那個圈子, 我實在不太情願...

不喜歡, 為甚麼又要考慮? 雖說讀了不會升職, 我也沒特別想要升職, 但是蘇州已經有不少manager都有master學位, 如果我之後會manage他們的話, 感覺上有個master title會比較convincing...

對我來說, 為了此等原因去讀實在無謂, 但現實的社會眼光還是不能完全無視...

是一個很大很貴的challenge, 而且要獨家村村長做group project也有點厭惡...

em...struggling...

若是讀了, 是否要放棄現在的某些事情呢?

讀了, 生活會否繃得太緊? 壓力會否太大?

さっぱりわかりません

4 件のコメント:

  1. 宜家真係個個畢業到甘上下都去讀master,老實講你算遲諗呢樣野~

    我自己來講唔係唔鐘意讀書,但真係好貴囉。。。
    [版主回覆08/22/2013 22:54:32]我其實好早就有諗過,不過o個時不斷出trip係無可能讀,之前又想考埋日文先,讀西班牙之前都再考慮過,但相對business,我真係鍾意讀language多d,到最近蘇州越來越多manager讀了master,自己在career上至少都要捱多二十幾年,多個qualification,將來要manage一d再高級d ge人會smooth d…錢真係好大考慮,平d都有,但係要讀又唔想讀o個d畀錢換cert的program lor

    返信削除
  2. 在business和language之間我諗了好耐卒之報了個language的,但而家份工放工時間好遲,番屋企已經想死,呢幾個月情況都無改善,所以這一兩個月我覺得就算有offer我都想turn down,可能過一兩年再算…
    但到時又要再諗究竟讀business定language的master囉﹗﹗﹗到時先算啦…哈哈﹗
    [版主回覆08/26/2013 09:39:28]我係struggle business和translation...但我老細每年performance review都問一次, 畀佢知我揀個唔relevant的master都唔知點解釋好...其實我黎緊都會越來越忙, 因為蘇州那邊走了個manager, 之後蘇州個team就完全under我去manage, 我每個quarter又要出trip....唔好話讀master, 每近一兩日睇GMAT d野都已經想死, 感覺有d未見官先打三十大板...其實呢, 讀master本來就好struggle, 工作已經唔係得閒, 讀埋master, 可能就無時間睇自己d書, 去唔到旅行, 究竟犧牲咁多野值唔值呢...個人覺得未ready的話, language可以遲d先讀都ok, 但MBA好多group project, 太遲讀好難同d同學仔夾...(by the way, 我睇左你篇"八十後的生存與生活", 不過需要d時間思考下先comment)

    返信削除
  3. 我係咪應該寫番篇心路歷程記錄我選master的過程…哈哈哈﹗
    我單純地覺得degree係japus選俾我,咁再讀我會想讀啲我鐘意既野,同埋我做呢行language都算係一個技能咁咋,加埋我鐘意呢間大學﹗嘩哈哈哈
    其實…每年加吓人工我已經好滿足,我是沒有太大野心的,工作support到生活和俾我學吓呢學吓路可以飲飲食食周圍玩吓就ok…
    於是…思前想後,我又走番去報太空啲regular,一切當無事發生過~
    [版主回覆08/26/2013 12:05:40]我讀master只係當進修的一部份, 想challenge試下自己有無呢個能力, 唔會期望之後升職或加人工(可能性也極低), 我也不特別希望要升職, 像你一樣, 我沒有甚麼野心, 只係靠工作賺取生活, 和有錢去學野同旅行...it's just about timing...既然老細都encourage我去讀, 咁佢就有心理準備要cover我某一些area, 例如有些日子我要上課不能OT, 或者之後可能出trip只能去一個星期而不能去兩個星期...MBA過左呢個時機, 將來或者更不可能去讀...language, 我將來都一定會繼續學的, 時間上flexible d...MBA呢, 我打算交畀個天去幫我決定, 如果我只報一間, 而佢又收我, 咁我就去讀, otherwise就去讀太空那個"日語傳意及日本文化高級文憑"

    返信削除
  4. "日語傳意及日本文化高級文憑"呢(令我忍不住即刻留個言),據某夫人和我的一位日文同學(我讀到第7年就無升呢個高級文憑,佢繼續讀落去),評價都麻麻,除了商業日語和translation我對其他topic又無乜興趣,所以無讀埋最後一年了…
    [版主回覆08/27/2013 09:01:42]其實我都係想讀translation同business japanese...同diploma無關的, 只係見佢有offer呢d course ja...我是因為某夫人才留意到這個course的, 之前都問過下佢comments, 飯友J都comment過麻麻, 淨係translation加business jap都已經兩年, 到時再看情況讀唔讀多兩個module lor...講到似層層咁, 其實可能過多幾年先讀...

    返信削除