ページ

2015年4月23日木曜日

被害妄想症

這個世界有很多人都有被害妄想症...



最近在工作上有些人向我詢問一些資料, 我問對方為甚麼需要, 對方告訴了我原因之後, 我說他自己team已經有這樣的資料, 可以向自己的team要, 不用問我...

對方回了一封電郵, 內容主要是不明白為甚麼我不願意協助, 又說甚麼大家都是合作伙伴之類的一堆廢話, 他認為我是best source of this request…

首先, 如果資料在我手上, 究竟我是不是best source, 我才是最清楚不過的人...那份資料, 我不是沒有, 但我需要時間整理出他所需要的部份, 而相關的資料早就給了他的team, 他的team不用花時間就可以直接拿出來...本來已經整理出來的東西, 我為甚麼要duplicate effort?

他堅持要我提供資料, 我看不出有甚麼理據, 只覺得有以下的可能性:
1. 覺得自己高級而不容別人拒絕他的請求
2. 覺得我是刻意劃分楚河漢界而不願意提供資料

無論是哪一個可能性, 前提都是他已心存一種成見我是故意不合作, 這只反映到對方有欠大方...作為一個高級管理層, 用態度來壓我, 只是一種自貶...

如果對方客氣一點, 我或者就當賣一個人情幫幫忙...如果用歪理來壓我, 我也只好用正論來回應...

4 件のコメント:

  1. 其他呢個世界真是奇人何其多?學我同事話齋:八十歲唔死都有新聞呀!
    高層唔代表EQ高!我公司就係一例!有個高層打電話比我,果陣咁岩我行左入pantry,之後call back完全無人聽。點知第二日番工,他send email來投訴我話唔聽他電話....(其實果晚他打電話是夜晚九點幾囉!),所以呢,有時候真是你認真便輸了!

    返信削除
    返信
    1. 下次你call back無人聽, 就send番個email去話call過佢但係no reply, 有咩事喺email講低畀你知, 留black and white保護自己

      削除
    2. Email比他他都可以唔覆ga~他仲大條道理話一日好多EMAIL覆唔切~他仲可以明明約左我約開會,仲可以NO SHOW,事後仲無解釋,更加莫講話對唔住啦!因為他都幾高級,我有幾次都同過他的上司講他的惡行,但他上司次次都幫住他,我都奈他唔何,始終係隔離部門又高級過我,上司又攬他,所以助長晒他的氣燄,我都時不時無啦啦比他鬧,都唔知可以點???

      削除
    3. 佢唔需要覆,只係畀人知道你幾時收過佢電話而且有覆過佢就夠…如果佢唔係你部門,你只需要畀你上司知道你無問題就夠…公司人多,總是無法讓所有人都喜歡或者滿意你的,唯有自己睇開d

      削除