ページ

2015年6月3日水曜日

新加坡training雜記 (3)

2015/5/21 (木)

這天嘗試步行去會場...

新加坡早晚的天氣都不算熱, 所以走一點路還是可以的, 雖說交通費可以報銷不用玩budget, 但走路是了解方位的最佳方法...



很多人以為, 我一個人去過那麼多地方, 方向感一定很好, 偏偏實際上我是一個方向白痴...我是那種進了商場洗手間不太懂走回商場的人, 每次去完洗手間都會感到很迷失不知道要轉左還是轉右...

去旅行時候的方向感是逼出來的, 所以我不喜歡聽到一些人說自己沒方向感一定要靠人甚麼甚麼...不否認靠人是輕鬆一點, 可以有人幫忙的話也沒甚麼所謂, 但那不是一種因果關係...方向感不好, 就用其他方法去克服, 而不是擺出一種姿態:"我就是沒有方向感, 我就是不會看地圖", 然後借此甚麼也不做, 因為我們不知道在哪一天, 要自己一個面對...

中午時候吃了一件香橙味巧克力小蛋糕, 全個training最好吃的東西...

下午coffee break有彩虹色素蒸包, 我去完洗手間出來都還有一大盤...


晚上沒甚麼胃口, 在starbucks買了scone, 本來還想買frappuccino, 但這晚竟然已經賣完新出的panna cotta frapuccino, 結果只要了scone…

9 件のコメント:

  1. 唔好意思!有d私人問題想請教下你,希望你唔好介意!因為其實我之前有追開你個blog,見你之前有上堂學日文,所以想請教下你,如果我依家想pickup番日文(因為我想轉工用),應該去邊度學好?
    我知呢d野其實唔關你事但真係無人可以問,所以惟有厚住面皮請你幫忙!唔好意思!

    返信削除
    返信
    1. 日經的老師跟過好幾個so far都不錯的, 東亞的規模不大, 如果是N3以上的班人數可能會不夠...有傳Pasona著重會話, 我自己就不覺得跟日經有太大分別, 但如果是初班的話, 內容比日經深一點, 如果是高班就應該分別不大...HKUSpace我讀過考試intensive course, 作為準備考試的幫手是可以的, 但每班人數比較大, 感覺沒甚麼機會講日文

      或者你可以講下有無D咩preference, 咁我可以再share多D資料...例如你是否要target考日能試, 預幾多時間準備, 考哪一級等等...

      削除
    2. 真係唔該晒你呀!!!
      其實我考完N3之後就由日經轉去跟私人補習&PASONA一對一,
      不過果陣因為一D原因又無讀啦...
      最近想轉工,但同日本有關的工都要有N2以上,所以好想再PICK UP番!
      我當然想可以盡快考到啦,因為始終年紀唔少,但見好多INTENSIVE COURSE都係日頭,加埋依家又讀緊MASTER,都唔知邊度D COURSE可以岩我...
      我見你好勁,練PIANO同日文都好有決心,每日持之以恆咁練,我都好想好似你咁,真係唔該晒你呀!!!!

      削除
    3. 我係日經學到n3之後就轉左去Pasona一對一同私人補習學但都好快就無學,因為太忙加上人懶,依家想下年畢業順手轉工(其實依家都想轉,但好難一邊讀書一邊manage改變),所以想趁呢一年時間重新出發,好好裝備自己,希望以考取n2為目標!不過依家Master已經食左我好多時間,本來hku space都不錯但時間就真是就不到...
      真是希望你可以指點一下,你真是好叻而且好有毅力!我記得你之前係一日上兩堂日文,真是自愧呀!

      削除
    4. 我之前上hkuspace的是考試雞精班,只做mock paper的,因為前題是我自修了N2所需的內容…考慮到你讀緊master,我覺得對番一對一可能會比較好,時間flexible一點,內容又可以根據你的程度調節,因為一般日文班都唔係exam oriented,以N2的難度要日文班加自修才足夠,但一對一的話就可以將本來要自修的內容都加進去,那麼就不怕上master太累而跟不上,因為上堂的其中一個功能就係ensure你on track…

      每個人都有自己schedule,我把時間放了在學習,自然在其他方面就疏懶了,例如自己的房間,亂到似廢虛一般,完左summer term要趁sem break整理一下才行

      削除
    5. 路過搭咀,space和pasona我都有上過,基本上兩家都係教文型睇生字讀課本的課文再返屋企做功課咁,space叫做落力加多啲會話和做吓presentation咁,但似終一班好多人唔會太多基會俾老師指正。pasona就會再睇節目、多啲比重喺小組討論同堂上發表咁。不過如果你要考n2,單憑兩家學校上課學到的都唔夠,最終都要靠自己背文型生字同做練習,同學上過pasona的日能雞精班評價麻麻…

      削除
    6. 也路過搭咀,有沒有考慮過中大的校外課程部?

      削除
  2. panna cotta frapuccino<--呢輪去親SB坐我都係點呢個…XD

    返信削除
    返信
    1. 原來香港都出左?呢個真係值得encore…

      削除