ページ

2012年1月3日火曜日

鐵飯盒

由於敝公司位於偏遠的地區, 一向有提供shuttle bus接送大家去較多茶餐廳的地方, 但因為shuttle bus的成本增加了太多, 所以公司cut掉了此項服飾...

從前在big 4, 公司是不容許在辦公室吃hot food的...以我的飲食習慣, 其實不太適合外食, 自己帶飯就最好, 所以剛轉到現在的公司時, 還真的有期待過帶飯上班的日子, 但帶飯的話, 整天都困在辦公室裡, 很少走動, 所以我還是維持外食...

沒有shuttle bus, 其實都可以步行出去的, 但是步行到出去, 已經很難找位子了, 加上茶餐廳每兩三個月就加一次價, 通漲逼人, 於是決定開始帶飯生活...

中醫說不要吃微波爐食品, 所以我是用暖櫃熱飯的...用暖櫃, 只能用鐵飯盒, 家裡一直有一個, 是媽媽當年上班是用的, 到現在已經有二十年以上的歷史...

拿著媽媽當年上班用的鐵飯盒, 感覺還有點奇妙

3 件のコメント:

  1. 以前我很抗拒帶飯, 因為自家做的飯餸不太適合帶飯, 但做intern時公司在灣仔, 人多得不得了, 等得電梯落得去搵得位, 得返3個字食飯, 自此就開始帶飯~開頭都驚會成日坐係office好焗促, 不過我後來又覺得OK喎, 食完完仲有時間休息下, 想行可以落去行下, 我有D同事食完都會去shopping XD

    宜家我唔洗出job係office的話都會帶飯, 一來方面二來又省錢:)

    我都有同事帶暖"湖", 真係幾方便, 我地未叮完飯, 佢就已經食完XD

    BTW, 我知有BIG 4係唔俾帶HOT FOOD, 我第一次聽時覺得好奇怪, 仲覺得有小小唔人道...我仲以為係因為大廈舊左通風唔好先唔得添, 原來甘耐以前開始已經唔俾...
    [版主回覆01/04/2012 20:44:16]不能帶hot food主要是因為那些外國人老闆不喜歡hot food有氣味, 覺得唔professional..

    外食真係挺麻煩的, 好難搵位...不過從前做big 4, 慣了一team人出去食飯, 所以當聯絡下感情lor...但係沒有shuttle bus, 除非是學校假期, 否則行得出去都無位, 費時趕餐死...

    返信削除
  2. 前司沒有microwave(老闆說唔健康喎…喎﹗),於是我拎住中一時的飯壺…不過已經唔work了…保唔到暖…
    而家吾司雖然有失土出城食lunch,不過城裡多人,而樓下的鄉村商場啲野又極度難食,所以我來吾司不久就帶飯…但我一路都唔識用個熱爐(雖然我已返了6年多的工…)…卒之一路都係叮…
    帶飯有樣好,慳錢真係一流…除了車錢,整天可以一蚊都唔使的說…
    [版主回覆01/04/2012 20:50:40]熱爐其實還挺方便的, 主要是一定要用鐵飯盒, 不能用膠的, 而且要加點水, 否則飯熱完出來會乾和硬, 但好處是熱爐是set好timer的, 一返到公司就可以放進去, 定時會開爐, 到lunch time立刻就有飯食, 唔使排隊一個一個叮...除了慳錢, 我覺得是午餐質素會提高, 家母為我準備的飯盒一定好食過茶餐廳, 少油無味精, 又不用怕ABCD餐沒有一個合口味

    返信削除
  3. 7-8年前, 我有舊同事曾買了個電煮鍋, 每天在公司休息室煮雜菜麵等的簡單午餐, 相對我要食微波餐, 那時我覺得她很嘴尖, 要吃新鮮蔬菜, 現在才知道, 我吃了垃圾進肚子!!!
    [版主回覆01/18/2012 21:00:25]但很多公司都只有微波爐, 要帶飯就被迫一定要用...我曾經想買一個一份量的電飯煲, 但公司不讓我們私自帶電器回去用, 所以只好作罷...

    返信削除