ページ

2011年7月30日土曜日

攣到爆

"攣到爆"做到第五次公演, 我終於找到機會去看...




曾經, 我覺得很多事情都可以一個人做, 就是看電影看話劇不想一個人去, 但是前幾年開始試過一個人去看drama之後, 就覺得完全沒所謂, 所以你不難發現我很多電影都是自己一個人去的...想買票的時候立刻就可以買, 不用跟別人夾時間, 而且一個人可以買到好座位的機會也高很多...

這套話劇以一個男同性戀者分享自己的三段愛情為題, 不過你把它當成普通愛情故事去看都一樣...這套劇的特別之處, 是把一般的內容包裝成娛樂性豐富的演出...除了主角自白, 還穿插主角和家人的一些互動, 間場的時候又加入搞笑video...

主角的自白也有好幾個不同模式, 有些很像talk show, 有較認真的, 也有較搞笑的題材...不論是否有看drama習慣的人都會接受得到, 算是一個般大眾化的show...

那天我看下午的場次, 三點開場, 本來打算在完場之後到圖書館做功課(old school feel!), 但完場原來已經差不多六點, 於是我直接到中環等澄太后下班...

我在士丹利街上的Holly Brown, 點了一份smoked salmon wrap, 和一杯flat milk latte...

帳單上面有免費wifi的password...

當天中午, 我只吃了一碗白粥, 看完drama之後已經非常餓, 於是邊食邊等...




smoked salmon wrap要$4x, 但算是物有所值, 三文魚的份量很多, 每一口都能吃到餡料...

吃了半份之後, 開始做樂理功課, 又做了一點日文功課...星期日的中環, 人比較少, 比銅鑼灣的starbucks更適合做功課或溫習...




等到澄太后下班, 再點了一份honey toast, 可惜味道沒有上次我跟好友在K11那間分店吃過的那麼好...




honey toast可以加兩杯飲品做套餐價 ($128), 跟單點一份honey toast加一杯飲品的價錢相若, 是較實惠的combination...我的flat milk latte味道不好, 沒有texture, 澄太后說好的mocha不錯...

3 件のコメント:

  1. 一個人看戲真的很方便,反正觀看期間又不會和身邊朋友傾談,看完後又很少會不停討論劇情。我甚至認為我去A院,朋友去B院,看完一起吃飯也沒有問題的呢。 那個smoked salmon wrap樣子很不錯,起碼三文魚夠多!
    [版主回覆08/01/2011 20:28:00]對呀, 如果身邊的人跟我說話, 又不好意思不回, 但有時真的不想分心呢..
     
    對呀, 料很足, 一直到個尖尖都有...

    返信削除
  2. 見到即刻想留言,我都好鐘意一個人去睇戲的,既不用就時間,又唔怕一路睇會一路和人傾計,同埋我好鐘意事前事後諗去邊,放平日咁樣hea一日最正… 個三文魚wrap好好味咁喎…我琴日食了個smoked salmon with sour cream bagel ,但個包得一大片咁大把…好陰公啊…
    [版主回覆08/01/2011 20:32:00]係呀, 我之前睇開早場, 食個delifrance早餐, 十點幾入場, 睇完逛一陣又食個tea...一個人的感覺自由又輕鬆, 唔使等人...有時約friend睇, 對方遲到連個開頭都miss埋...
     
    個wrap真係唔錯, salmon同芝士都好多, $4x都唔平, 但算交足貨啦...不過bagel又唔可以太多料, 否則會好易跌晒出黎...

    返信削除
  3. 看來過了充實的一天呢!有時候,一個人也可以很浪漫的!
    [版主回覆08/03/2011 08:43:00]haha, 回想起來, 真係無邊幾日係唔充實...

    返信削除