ページ

2011年7月2日土曜日

SMAP CM - Softbank Singapore & スマケイ

最近的SMAP廣告都很好看...這次先介紹Softbank系列


Singapore系列一共有三四個, 但因為之後的都是對話為主, 不是fans又不懂日文的話應該不感興趣...


以下這個是五人以白色西裝造型出現, 回應了最初大移動篇的黑色西裝...很帥! 更重要的是, 廣告能拍出五人各自的風格, 中居裝可愛, 木村的帥氣, 吾郎的傻氣, 草彅的瘋狂, 慎吾的為食


 


之後是搞笑路線的スマケイ篇, 宣傳點是摺機外型的Smart phone, 簡稱為スマケイ, 可解讀為Smart携帯或SMAP携帯都得, 帶點文字玩味...


 



首先是五人的對話, 先是慎吾被中居稱做「バナナ野郎」, 回應之前慎吾的香蕉廣告...木村說電話很易操作, 草彅接著說:"容易操作咪好o岩中居lor"...(中居是科技產品白痴), 中居還扮嬲話:"點解容易操作就o岩我?!"



之後是白戶家造型對話, 內容聽不明白不緊要, 木村腳踢踢非常可愛, 然後中居以大叔造型說:"你地都好呀, 睇下我? 算甚麼?!"


然後送上不同的造型...



上班型男look...



地盤工人look...(有看2008年演唱會的朋友應該會感到很親切)



嬌俏空姐look...



上班宅男look...



白戶家外加中居大叔look...木村回應之前的廣告問中居:"你邊位?", 中居答"我都唔係好清楚"...by the way, 草先生的造型有點嚇人



古裝look, 草生繼續驚嚇feel, 但其餘四個又幾好睇wor...


2 件のコメント:

  1. 學琴個miss原來係smap diehard fans(佢同我應該差唔多年代/紀)… 佢話識唔到smap粉…我即時諗起你…哈…(我係咪應該叫佢睇你個blog…)
    [版主回覆07/04/2011 13:58:00]係?  其實我身邊都無咩smap fans, 而家識ge都係睇呢blog而識的
     
    haha, 你可以睇下佢有無興趣ge, 大家交流下...不過我呢邊ge消息唔算update得好快, 資訊性不太高...

    返信削除
  2. Ka Bo Gabriella2011年7月4日 22:53

    首先舉手個人也是smap fans!(雖然認識不深,連con也未親眼看過~)
     
    softbank每次廣告也會為大家帶來驚喜!
    其實一直覺得5子(尤其是木村:p)古裝打扮甚有英氣
    很希望他們能一起拍一部日本古裝劇呢!
    [版主回覆07/05/2011 17:05:00]擊掌!
     
    fans沒分level的, 喜歡就喜歡, 我自己也只是從2008年才開始喜歡他們, 稱不上是資深者...
     
    他們的古裝一向幾好睇, 之前smapxsmap有個遊戲(應該是08年), 是古裝坐在馬上射箭, 很帥...

    返信削除