ページ

2013年6月4日火曜日

觀點與角度

今天,我和那位下星期一約滿的同事做debriefing,期間我提及她的time management比較弱,容易受情緒影響工作,以及未能從錯誤之中學習…

對方聽著,到後來,她說出了其實也感覺到自己不適合做現時的工作,還說之前有些日子壓力太大,夜不能眠…又說跟我一起工作很大壓力,又最後更說我們付出這樣的工資,對那個崗位的人期望過高

在回應她的控訴之前,讓我跟大家一起回憶她的工作表現

1. 上班第一天跟我說進不了share drive,其實是網線未插好

2. 把100K的金額寫成100 (也有把1.000.000看成是一千)

3. 打印出來的hardcopy與網上存檔的softcopy不一致,還不斷喃喃自語說自己有save到

4. 寫出以下的英文email,ie. fluctuating寫成fluctuations,cause寫成cost,that寫成debt

shipment would be fluctuations during the month that would cost AR higher than month end AR debt showed in GRE Projection

5. 極度粗心大意,錯過的事情仍然不斷重覆地錯,說過report的sub-total要match trial balance,連check都無check

6. 收到email不懂得解決放著超過一個星期都不去問

7. 經常意圖走short cut做到d野錯晒

8. 經常向我抱怨蘇州同事做錯甚麼甚麼,但自己明明也錯漏百出

9. 未能在deadline前完成工作,沒交帶就下班

下刪數百項不能盡錄…

借問大家,現今社會有哪一份工作沒有壓力?她不能如期完成的事情有我包底,大部份output都會經我review,錯都唔死得人,有幾大壓力?她的工作量只是我的一半不到,平日超過99%的日子都不用加班…

當時我誠實地說,我知道自己會drive performance因為我是一個task oriented的人,但如果一份工作沒有壓力的話,反而應該要擔心那份工作還是否需要自己…內心再OS:“你做親d野都錯,我經常都擔心自己會睇漏眼,我都好大壓力…你有壓力不是別人給你,是你能力低所以永遠達不到最低標準…不是我要求高,是你能力太低…你夜不能眠,我都花了數千元看中醫下火“

她的工作本應要做decision making,但因為她能力有限,差不多只是跟instruction做事,加上她沒有很多有關的工作經驗,當時給她那樣的工資,我身邊的同事都覺得佢overpaid,佢竟然認為我地付出太少要將貨就價?我請一個人工比她少三倍有多的summer intern,人家做出來的東西也沒有那麼多mistakes

她在過去,只要做得不開心就辭職…當然,她這些家裡有樓收租的少奶奶不知人間疾苦也算了,不受得壓力也算了,但還把自己的問題和錯誤推卸到別人身上已經說得上無恥

沒所謂,我上班不是要做友誼小姐,我要指出她錯誤的一刻就做好了被怨恨的覺悟,但我問心無愧

忍多你四日

下星期一,要怎樣慶祝好呢?

2 件のコメント:

  1. 佢識得諗係自己嘅問題嘅話就唔會今日嘅佢啦。
    慶祝就梗係要食餐好架啦!
    [版主回覆06/05/2013 12:18:41]佢今日返工遲到一個鐘, 明顯只顧玩電話唔做野, 已經可以用無品黎形容, 聽到佢之前形容自己責任感重真係想嘔...講真, 我無待薄你, 你收得人工, 都好好地做埋o個幾日吖...不過, 我早知佢會咁, 所以先拖到尋日先講

    返信削除
  2. 其實我出左來做野先知原來呢個世界係有好多好多呢d咁的奇呢,仲有更多更奇呢的!!!!eg真係會有人係office hour油指甲油, "蚊"眉,用鉸剪剪nose毛...原來人唔一定係正常,而公司d人亦更加唔一定正常ga!!!見得太多太多啦,真係好想同你分享...
    btw我resign左,2weeks to go!
    [版主回覆06/09/2013 22:29:15]congratulations!

    今日我鋼琴老師仲話,通常受老闆氣就聽得多,第一次聽人話受下屬氣咁話…最驚係佢之前扮晒nice,一講完唔再續約之後第二日變左黑面神…我本來話請佢食飯,佢話想低調咁走,咁我就買左份小禮物畀佢,上星期五畀佢o個時,我瞄左我一下之後就擰番轉面…我唔係要人感激我,但一個正常人類點都會say thank you掛?做人,點都要留有餘地,佢去得咁盡,其實除左為啖氣之外我睇唔到佢會有咩好處,都三十五有多都唔化,幼稚!

    返信削除