ページ

2015年4月12日日曜日

認真就輸了?

最近很流行一句"認真就輸了"的說法, 個人是不太認同的...

為甚麼? 因為我就是那個認真的人....


我不否認我做大部份的事情都是認真的, 以我的認真程度, 放在現在的環境, 很多時會被看成"太認真"...有時我會想, 這是我的錯嗎?

這個學期, 又有group project, 下星期二present, 我expect大家星期六把powerpoint發給我, 然後星期日做consolidation, 應該很正常吧?  可是星期日集合的時候, 只有一個人的powerpoint算是完成, 但自己的想法還沒有放, 另一個人的powerpoint雖然有做出來, 但質素不行, 只不過是把一堆資料放了進去, 沒有整理出來一個清楚的模樣, 當然也未寫自己的見解, 最後一個, powerpoint都未做出來...或者另外三人不用上班, 她們覺得還有星期一可以做, 如果是個人功課, 也是可以接受, 但group work要做整合, 自然不能拖到最後一刻....again, 這是我的想法, 環顧其他組別, 似乎我的組員算是合作, 她們還跟我說我們組算是進度最快...

話說這次project要交分工表給老師, 這個idea是不錯, 因為可以降低不公平的情況...我本來一早就分配了一個組員要summarize新聞事件的內容, 她昨天發powerpoint給我的時候沒有相關內容, 我跟她說了, 她過了一會便發過來...明顯, 是我跟她說了之後才做出來的, 這不要緊, 有些我認為是重點的沒有寫而又寫了一點我覺得不是重點的, 也不要緊, 最嚇人的是有些內容跟事實不乎!

我發現, 組員都偏向把一整段文字放在powerpoint裡面, 而我就是用point form的...這是文化差異嗎?

做research, 當然會有reference list, 我不期望她們會替我做consolidation, 但是我也不想拖到last minute替她們執首尾, 所以我把自己的list做成word, 然後加到powerpoint裡面...上個學期, 老師有教過做reference list要跟あいうえお順序, 而我的組員當然覺得這樣很麻煩, 所以我決定讓大家各自做自己的reference list attach在powerpoint裡面, 那麼她們喜歡做成怎麼樣都不關我的事了...只是當我提出要跟あいうえお順, 而組員覺得不需要的時候, 我心裡面想, 她們內心會不會覺得我很麻煩? 或者覺得我太執著? 或者覺得我.......太認真?

日語能力我不敢說, 但project management, time management, 以及common sense, 我跟她們程度的距離, 就是junior和manager的分別...

可不可以不要再做group project?

6 件のコメント:

  1. 返信
    1. 明明我最多野做,但大家都仲係表現得好似好辛苦好慘咁

      削除
  2. 完全是體同感受!我讀大學時不幸遇到過你提及的group mate, 估唔到到讀master的今日同樣地,和你一樣,遇到一個更自私賤格的groupmate! 衰到我地其他groupmates都好不滿,個賤人可以一句都無,delete晒我地辛苦做的部分,夾硬加他自己覺得岩而我地個個都覺得錯的野落去,結果比呀sir插到暈!中間他仲做左好多賤野,都無謂講!

    Btw,想呻下今個學期真是好辛苦,雖然是parttime讀,但似乎學校不當我地是parttime student,呢兩個星期為左趕功課晚晚都兩點幾訓,之前仲要傾project傾到半夜走,結果呢個學期可能壓力太大,由一月一直未病好,睇醫生睇到依家,因為前後睇左應該有十次醫生又已用爆左公司medical allowance,都仲未好番,成日反反復復,搞到完全無晒心機,個人變得更沮喪。 唔好意思,係度呻Tim!大家project加油!五月考試大成功!今晚又要繼續捱夜做功課,諗起都好灰

    返信削除
    返信
    1. 其實我的groupmate又未至於那麼差,只係大家要求的標準唔同,再加上能力有差別…我班裡面也有奇怪同學的,不過上課的時候已經睇得出,所以避開唔同o個d人一組…

      今個sem我都有一科讀到好火,consultation的timeslot只得一天是晚上,完全覺得是歧視part time student,我打算在evaluation裡面comment

      加油呀,我今個sem都有一科要考試,另一科就明天present喇

      削除
    2. Present加油呀!
      講開Evaluation,我有一科個lecturer超級的廢,基本上廢到成班99%同學都憎他!成日一句:you are mature student, you should know that already!就唔教,我們都打算evaluation 寫衰他!但有同學堅稱,之前讀大學果陣試過比左negative comment一個lecturer,結果他話他果科Assignment 之後無啦啦比人down一個grade!大學其實都同公司一樣,都是黑箱作業的!我自己都考慮緊,因為比左十幾萬學費,個呀sir咩都不教,超嬲!但同學講完都驚驚地!

      削除
    3. 我o個科o個個,email有時超過一個星期都唔reply…上堂次次都擾擾攘攘派notes搞15分鐘以上先開始講,教又教得唔清楚,無人明佢講咩,要學左先做到功課ge野,自己time management差教唔晒,求其過自己已經畀左上年學生的example畀我地參考就算,份present,所有人都係唔太確定應該點做,問佢睇完佢答d野仲confuse過之前

      削除