ページ

2011年8月8日月曜日

手芸 - round pouch

一看到手作老師的作品, 就對這個round pouch很有興趣...等到可以買材料包, 一直期待郵件的到來...



材料包需要自己剪布, 但沒所謂, 我本來就喜歡由零開始親力親為...


表布和裡布都非常可愛, 我用了蘋果圖案的布標去襯櫻桃裡布...



這個包包做法不難, 可是拉鍊的長度似乎不夠, 袋身只好用一點縮縫搭救, 出來的效果會有點摺位...


 


我試著改良紙樣, 把拉鍊頭尾的布加長, 量度出跟包身的彎曲位置相若的長度, 完成後, 效果很滿意...





畫紙樣, 剪布, 燙棉, 都是親力親為...


這個很快就送出了, 其實內心有少少不捨, 因為連自己都很喜歡呢...


1 件のコメント:

  1. 熊主:咦?呢個化妝袋好靚喎! 紫熊:係呀!個個女仔送架. 佢自己整架!用針線縫架! 熊主:嘩!咁厲害?你做咩識埋d 咁勁的人? p.s.  小樽賣布/手作店, 如果我冇記錯, 係 セントラルタウン都通, 我行去あまとう個陣見到有一兩間. 買0左d 布包紐材料同好多好多布.
    [版主回覆08/09/2011 20:38:00]謝謝熊主的讚賞, 不過我一D都唔勁, 只要願意花時間就做得到了...
     
    已經在地圖上mark低了, 希望可以找到我想要的布啦...謝謝 ^.^

    返信削除