ページ

2010年12月15日水曜日

近況

上星期, 收到一位blog友的電郵, 說我最近少了寫blog, 問候我的近況...


其實我都沒有脫稿得很厲害, 但少了出新文章卻是事實...


很忙, 是其中一個原因...工作很忙, 煩心的事情太多, 壓力又大, 脾氣也差, 看到甚麼都不順眼, 很想破口大罵...


當然, 要寫總能抽點時間, 布包和nanoblock的照片都有的, 只是沒有靈感要寫些甚麼, 總不成只post照片...說到底, 是沒有心情...


另一個原因, 是家中的網絡連接太差, 我連想上載照片都有困難...


有時, 不是發脾氣, 只是沒辦法平心靜氣去說話, 語氣難免重一點...


但, 別人不會考慮你有多辛苦, 他們只是著眼於你"燥底"這回事...我知道自己不應該期望別人體諒自己, 可是人是有情緒的...


每個人都只是不斷拋問題給我, 為甚麼我要為所有人解決問題? 


某人生日, 約食飯, 一個半星期前就開始追問我到哪裡吃...說真的, 一直以來是我做的事, 不代表那是我的責任...為甚麼不是別人去想, 為甚麼一定是要我去想?  拿甚麼"我們沒所謂嘛, 你決定啦", "係你咁多野唔食, 你決定啦"之類做藉口, 別跟我開玩笑了, 這些年來, 我每次都是考慮過大家的喜好才選地方的, 如果大家覺得是因為要遷就我口味而要我去選, 哪豈不是我每次選吃豆腐西蘭花就好喇?!  我去訂位, 走多一步, 不緊要, 但大家也可以幫忙建議一些地點吧?!


我不介意去想, 但我介意大家把一件本來是voluntary的事變作是mandatory, 好像我遲了公布時間地點就是我的錯, 不斷追問, 但其實距離晚飯還有好幾天...既然大家一直都不管, 就不要管我甚麼時候訂座...no contribution而只問結果的, 只有我上司和父母才可以做...


自己的問題, 我會自己解決, 別人的問題, 我也可以幫助解決, 但如果你拋下自己的問題之後就一走了之, 始終是於理不合吧...


最後, 謝謝特地關心我的blog友...


3 件のコメント:

  1. 想寫就自然會寫. 沒心情為什麼要迫自己寫? 噢!看到你說朋友老奉覺得係你揀地方, 覺得你同我一樣. 最近有個朋友約我吃飯, 說要給我手信, 我問她去哪裡吃, 她反問我去邊. 我忙到爆炸冇理佢, 如是者大家好似鬥睇下邊個唔抵得頸. 咁個個梗係我,  當日我再問去邊. 她抛下一句我今朝好忙你諗啦. 我連同佢講番我爆忙的時間都冇, 一直忙到到食飯時間我仍要同同事傾公事, 佢call  爆我手機. 最終我搞掂打番俾佢, 佢第一句係, 去邊度食. 我想講, 其實我地約親黎黎去去都係去個一兩間食架啦. 你是但講番其中一間咪得0羅. 最終咪又係我話去其中一間. 我身邊的朋友, 十個有九個都係咁0既款. 其實佢地知唔知咁好黑人憎下?
    [版主回覆12/16/2010 08:41:00]對, 所以我的every little life停了一期...而且"季節"這個題目, 真的想不到想說的東西...
     
    我有時都會說"未有idea", "或者諗左邊區先啦"之類, 有想法的時候自然就會提出, 但係我不喜歡的是明明不提議是自己懶, 還抵賴自己有幾遷就人, 所以畀人決定...
     
    如果我面對你說的那個朋友, 我估早就疏遠佢喇...(其實我說的那個case, 是安媽媽生日, 我不斷被細妹追問那天到哪裡吃飯, 但明明我忙到死, 佢自己又得閒, 都唔幫手諗下)

    返信削除
  2. 你真係好燥吓喎(閃) 我唔介意諗去邊度食,但我通常要對方諗食乜野菜?中、西定日或韓。收窄範圍之後我先去揀。 BTW,乜你唔知voluntaryx10=mandatory咩?!小心呀。以後要加disclaimer先好幫手做。
    [版主回覆12/16/2010 08:28:00]係呀, 好燥底呀, 但係忙到連去睇中醫下火的時間都無...不過我其實無亂鬧人, 亦無發人脾氣, 只係講野一針見血d jie...
     
    我都無介意, 只係在忙的時候就想別人可以分擔下, 不分擔也不緊要, 被當是奉旨, 感覺不好而已...最後咪又係自己做, 前天我已經訂左位, 算是了一件事, 免得成日心掛掛...
     

    返信削除
  3. 同樓上紫熊大大一樣,想寫就寫,無心情就無謂迫自己寫吧=))) 我身邊都有好多呢D朋友,話食飯但無人肯約,最後好多時變左我做搞手(但其實我唔鐘意亦無能力做啊)...最唔鐘意有D人唔出主意但又ban人地的主意...仲有就係成個月前約左,可以last day話唔得,感覺好搵人攝時間...同埋D人問極都firm唔到俾你聽來唔來到... 同埋明明我就係最無所謂果個(我同你相反, 咩都食的XD),中西日咩都食,我問佢想食咩又答我唔出,但我俾idea又話唔好...想點... 愈講愈躁添,哈XDD
    [版主回覆12/17/2010 08:31:00]我都無逼自己寫, 逼不來的...
     
    我都好唔鐘意d唔出主意淨係識得反對的人...而家我唔會organize任何一班朋友的飯局, 約我的話, 時間ok我就去, 但唔會主動去約...有些二至三人的聚會, 我有時會主動提議出來, 然後大家在email聯絡, 誰有idea就提出來, 然後誰那天較有空就會主動book位...
     
    不同的是, 兩三人的聚會, 大家都很熟, 真的是有心出來見的, 自然會主動, 不需要你推我讓誰去決定到哪裡...但一大班人聚會, 當中有些只是約到得閒就出下黎, 攝下時間咁, 自然不會上心, 既然都無心的話, 我都無謂主動去搞, 吃力不討好...

    返信削除