ページ

2011年4月16日土曜日

人來人往

最近, 有一個同事last day...


她不是跟我同team, 只是坐在附近, 之前兩team的上司又很要好, 所以team lunch都會一起去吃...


自去年年中開始, 我們兩邊都有很大的人事變動, 從前兩team較熟的同事, 就差不多只剩我們兩人...現在, 連她也要離開了...


走, 應該是為了追求更好, 所以每次有同事要離開, 我都會替他們高興, 而且感情要好的話, 日後都會繼續聯絡, 只是少了一個可以在辦公室內閒聊的對象, 難免會有少許失落感...


從前在big 4的時候, 人手的turnover更大, 記得我離職的那一個月, 同時有超過十個人辭職, 可以整個部門開一個farewell party...在舊公司離職的傳統要派餅, 不派或是派得寒酸, 日後可是會遺臭萬年的...


我不知道為甚麼會有這樣的一個傳統, 但個人覺得, 離開是因為有更好的選擇, 離開big 4, 感覺更是脫苦海, 派餅去安慰一下還在苦海中的同事們, 也是可以理解的, 而且派得開心...


當年我在舊公司internal transfer, 是派cova, 但因為transfer之後又被借回去舊部門做事, 實在派得不值, 所以到我離開公司的時候, 成本調低了一點, 改派beard papa的cream puff...記得從前有一個同事, 把計派餅用的資金捐到慈善團體, 然後把收據電郵到部門裡的每個同事, 說大家已經夠豐衣足食, 所以為免再加添多餘的脂肪, 便替大家把錢捐出去...我覺得這個做法也挺有意思, 反正last day那天一般是大伙人去飲茶, 下班時候再吃西餅實在是卡路里超標...


除了派餅, 還會有goodbye email...記得當年離職, 那個goodbye email的mail list看了又看, 結果還是漏了一個人, 那是其中一個跟我最常聯絡又最要好的同事, 大概是因為想到之後仍然會見面, 所以沒有特別留意要發電郵給她吧...


在我現在的公司, 離職是相對地低調, 派餅的人不多, 甚至連goodbye email也不發...不知道如果大家離職的習慣又會否有所不同呢?


3 件のコメント:

  1. 散水餅都會派的,因為FAREWELL LUNCH都係同事請嘛。舊公司通常係東海堂,因為附近都冇好野。舊OFFICE就派ZOE或者COVA。其實計落都唔平架。
    [版主回覆04/18/2011 10:24:00]舊公司在中環, ZOE太遠, 通常都係COVA, 也有人派mandarin, 龍島, 或者打電話訂haagen daze或者滿記糖水, 一般都要20-30 per head ga...

    返信削除
  2. 多謝你寫這篇,讓我對職場文化又多了點認識:) 把派餅用的資金捐到慈善團體是有意義,但會不會遺臭萬年給人數臭的? 之前summer intern時做的是政府部門,暑假期間不見有人離職(政府部門的turnover都應該很低吧?),internal transfer沒怎麼見人派餅! 跟據我的觀察,AL之後, 拿獎之後或是internal transfer初到時會派餅,不過派的餅非常隨意,可以是東海堂(因為近),平一點是名店的蛋攤,最貴是生果盤!個人最喜歡生果盤,健康得來又不肥膩!
    [版主回覆04/18/2011 10:30:00]捐錢這個方案, 是藝高人膽大, 自問跟部門同事熟, 大家不介意就無所謂, 但離職都要派餅畀manager同老闆, 所以都係派餅穩陣啦...
     
    internal transfer就可派可不派ge, 但禮多人不懂嘛...audit firm人多, 而且圈子小, 無謂畀人唱...記住, 買甚麼, 是看對象, 而不是自己覺得哪一樣好的...flexible d還可以派starbucks coupon...不過你唔使擔心ge, 如果入audit firm, 成日睇住d人走, 到時你就知應該派咩ga喇...

    返信削除
  3. 講起睇對像派餅, 之前summer intern離職前, 幾個intern夾份派餅, 有傾過話分老闆級就派好D, 普通staff派其他, 不過最後被人其他intern ban了, 話驚會俾人一種分級的感覺喎...到現在我都不知甘樣係咪岩... 不過諗起離職前派餅, 就搞笑囉...我地逐個埋位派...搞到好似派帖甘...乜野「乜甘客氣」「多謝晒喎」= =
    [版主回覆04/19/2011 16:46:00]咁又唔好分等級, 全部派一樣就ok ga喇...否則仲煩, 除左驚人介意之外, 點分? partner以上的分? SM以上的分? 還是manager以上的分?  那條線很難劃的...無謂將簡單的事複雜化...
     
    通常派餅都會順便寒暄下, 恭喜下你走得, 或者問下之後去向呀咁, big 4的人已經習以為常, 有試過同一天有三四個人走, 或者連續三四個星期五都有餅食...

    返信削除