ページ

2011年4月2日土曜日

Memory June

這是中居在We Are SMAP!!! Tour 2010的solo...由中居親自填詞, 內容是紀念他的偶像, Michael Jackson, 所以歌曲的名稱Memory June的簡稱也是MJ...


看著歌詞, 不禁回想起Michael Jackson到訪SMAPxSMAP的情景...


我希望也能借這首歌, 送給在天國的偶像...


彩る日々 今この胸の奥に
繽紛的日子 現在於這個心坎裡
目を閉じると まだ色あせずに
一閉上眼 仍然未退色
変わらない感情 拭えない感傷
不變的感情 無法抹去的傷感
あの瞬間から涙は置き去りのまま
那一瞬間開始眼淚就留在那裡


いつかはこの悲しみも解けるように
到了某個時候這份悲傷也像會分解似的
冬の雪が春に溶けるように
就像冬雪在春天時溶解一般
あの時の手觸りは消えてくのだろう
那時候的觸感也會消失吧


流れてゆく街灯り 降り續く雨
流轉的街燈光芒 持續的雨水
伏せられない写真見て寄り添っていた
目不轉睛地看著照片 把它放在身邊


あなたよずっと私の側で
你呢 會一直在我的身旁
夢でも構わない会いたい
只是夢境也沒所謂 我想見你
私のために何度でもサヨナラ繰り返し
為了我 不斷重複地說再見
変わらないあなたへの思い
對你的想念是不會改變的


声が聴こえる 心澄ませて
聽到聲音 讓自己滿足
いつものように
就像平日一樣


やみくもに僕ら ただ引き裂かれ
盲目的我們 只不過是被撕開
さよなら もう泣かないで
別了 請不要再哭泣


あなたよずっと私の中で
你呢 一直都在我的裡面
想い出と形を変えて
回憶和形態改變
遠くへと消えて行く笑顔は忘れない
走遠了之後消失 不會忘記笑容
もう一度 あなたに会いたい
再一次 想跟你再見


 


3 件のコメント:

  1. 中居雖然成日唔啱音, 但係佢唱呢首歌真係幾好聽...希望佢會响呢次演唱會唱啦
    [版主回覆08/29/2011 12:06:00]中居走音已經是特色, 我相信fans都好接受, 是另一種娛樂黎ge, 因為真係好搞笑...
     
    你會去北京看演唱會嗎?

    返信削除
  2. 我初初聽真係接受唔到佢走音走成o噤, 後來如果無咗佢把聲又覺得首歌差好遠, 我諗我有多多鐘意咗佢...he he...
    係啊! 我9月16日會去北京睇演唱會, 你會唔會去啊?!
    [版主回覆08/29/2011 13:55:00]有d位安排畀佢唱又覺得係佢先唱到那種味道, 音準都是其次, 而且SMAP一向都無話自己係歌手, 佢地係idol ja ma...
     
    我唔去喇, 一來剛好要出差, 二來不太喜歡跟不守規矩的同胞一齊逼...

    返信削除
  3. 慘啦 好似唔係好多香港人去睇今次北京演唱會...我近來有同內地D FANS聯絡, 有人話要早D入場(係要早個幾兩個鐘頭), 為的是排隊會混亂+要堅守自己個坐位(雖然已經劃位), 重有啊...佢地係企响到聽演唱會, 唔會坐低, 本來都好正常噤先有FEEL, 但係問題係佢地興企响張膠椅上面啊...唉...我第一次去國內睇演唱會, 希望唔好留一個不好的回憶啦...
    [版主回覆08/29/2011 22:00:00]站著看演唱會是正常, 但站在椅子上就 @.@
     
    老實講, 自己都理解fans會失控, 但在日本, 我覺得失控極都有個譜, 中國人的行為會超出我想像, 實在不敢恭維...不過都希望你的旅程順順利利啦...
     
    by the way, 我把ひなげし轉好了羅馬字, 如果你想要就留個email給我啦...

    返信削除