ページ

2013年11月13日水曜日

安堂ロイド (安堂機械人)

播到第五集才開始寫感想,真的是粉絲失格呀,但剛開播就去了旅行,回港之後又要寫遊記,趁著木村生日就開始寫秋季日劇的第一篇。

開始之前,木村さん、お誕生日おめでとう!




開播後,收視一直在低水平徘徊,劇情有點偏門,走科幻路線但特技畫面一般,打鬥場面不吸引,儘管飽受劫間評擊,個人又覺得沒有差到那個程度,男主角在劇中的設定和造型都非常賞心悅目。

故事講述沫嶋黎士(木村拓哉飾)與未婚妻安堂麻陽(柴咲コウ飾)同於被人名單之上,沫嶋教授被殺之後,出現了一個跟他長得一模一樣的機械人去保護安堂,阻止她被機械人警察的追殺。

黎士的角色設定,古怪的天才,一心一意喜歡女主角的科學宅男,實在太可愛了。一看到他傻笑就被迷倒,可惜出場時間比機械人少太多了。



機械人冷酷,又是另一種帥。



柴咲コウ這次的角色,比Good Luck!討好,變得成熟了的她跟木村看起來更合襯了。

大島優子飾演黎士的妹妹,相比之前的演出,感覺沒那麼造作,算是有進步。

從第四集開始,感情線開始萌芽,每集都有少許message,比最初一兩集好看。相比之前的月之戀人和priceless,這套其實不錯的。




8 件のコメント:

  1. 我很難說「很好看」,但覺得是「我喜歡看」,就是覺得這套劇是為木村死忠FANS度身訂做的劇... (D BUGS都唔係真係好BUGS呀~)
    撇開收視, 客觀嘅話, 我更想講...其實拍成電影會好D... 堅持要拍電視劇的話, 唔上合家歡嘅黃金時段日9會好D...

    返信削除
    返信
    1. 除了打鬥場面我看得有點沒趣之外,愛情線部份我是喜歡的…電影似乎不足夠時間帶咁多message出黎,至於時段,反正我唔係睇live,對我來說就沒甚麼所謂

      削除
  2. 其實我係想講擺日9令到套劇有少少綁手綁腳啫...
    btw黎士果張相好似睇唔倒~

    返信削除
    返信
    1. 就算唔係日九,劇組往往自以為是地要扭曲劇本去遷就木村,但其實根本無需要,次次都搞到個劇本不淪不類咁…今次算係近三年中比較好的,可惜頭一兩集有d弱,已經流失好多觀眾啦

      削除
  3. 我唔敢代表其他fans, 只能夠話我自己睇得好開心, 都算係咁... (其實我覺得係change以嚟最滿足添... 不過呢個comment都係全劇播完後先能肯定係咪咁~)

    返信削除
    返信
    1. 我同身邊d人講,都係話作為fans我睇得好開心…

      削除
  4. 翡翠台現正星期日11.AM播出(安堂機械人)再次看還是喜歡~

    返信削除
    返信
    1. 習慣了網上看, 沒留意香港電視添

      削除