ページ

2011年10月23日日曜日

2011年日本の旅第二回 - 帰国篇

2011/10/2 (日)

本來有計劃這天去時計台和市政廳, 但天氣不好, 於是去了big camera, 拿了不少nikon相機的catalog (^///^)...

午餐也是在附近, 意粉味道挺香的, 但太油膩...



回酒店拿行李出發往機場, 在duty free買了手信然後上機回去...

不知道大家會不會有差不多的感覺, 每次到達機場, 聽到廣東話的時候, 就有一種旅程已完, 要回到現實的失落...

回程時在機上看了bad teacher, 無期望無失望...

後記: 這次的旅程, 本來是一個休息, 但回來後完全沒有refresh過的感覺...一來是之前幾個星期的忙碌和壓力累積下來的疲累, 二來是帶爸媽去旅行就等如一個人做導遊加領隊...一個人去, 雖然一切事項都是自己處理, 但不用向別人交代, 不怕走錯路, 不怕考慮欠周全, 不用做翻譯...行程安排做好, 自己一個人會靈活一點, 想睡到自然醒跟著想去哪就去哪, 帶著爸媽, 每天晚上都要交代清楚第二天幾點morning call, 幾點出門, 幾點完成早餐等等...即使我是出於自願跟爸媽去旅行, 但這比一個人去有壓力和疲累也是事實, 我覺得兩者要平衡, 每年一次family trip, 再留一次給自己就最理想...

3 件のコメント:

  1. 喺機場聽到廣東話,無論係日本空港定係香港機場,都係將我扯回現實嘅 magic spell。就好似《時光倒流70年》入面男主角喺個袋摷到個現代銀仔咁......(唔知你有冇睇過呢套戲?)
    好似你咁樣嘅 family trip 雖然我只去過一次,但完全體會到嗰種做導遊嘅感覺。不過,出發前我已經「かくご」,所以心理上已經調適咗。
    另外,你之前話世伯去過日本最南端,我想問係波照間島定係潮岬?(前者係全日本最南端,後者係本州最南端)
    [版主回覆10/26/2011 12:27:02]果然, 當我再細問之下, 原來佢地根本就無去最南端, 只是因為去過沖繩就話去過日本最南, 於是就想去日本最北...看來是我自己太認真...ai, 感覺有點受騙 v.v"
    [black lab回覆10/23/2011 21:20:33]er......喺沖繩本島要先坐飛機去石垣,然後再坐船去波照間島,全程共兩小時左右,我估旅行團未必會去。
    會唔會係旅行團帶佢哋去咗「日本最南駅」呢?(=赤嶺駅@那霸)
    [版主回覆10/23/2011 19:03:36]我都有かくご, 而且我至轉兩年前就決定每年至少搞一次family trip, 只係剛好出發前的幾個月都忙得很厲害, 比較需要休息jie...

    我相信係波照間島, 當時佢地跟團去沖繩, 好似有去波照間島, 反而無咩印象有聽過佢地去潮岬

    返信削除
  2. 哈哈,原來係咁。即係其實你可以唔駛帶佢哋山長水遠去到稚內,去函館或者札幌都已經算係去咗最北。
    如果世伯伯母鍾意旅行的話,下次可以挑戰真正日本最南呀!
    [版主回覆10/28/2011 08:33:23]只能說是我自己太認真了 v.v"...

    要去最南, 睇怕都要我出馬帶佢地去先去得成...我自己都想去ge, 但係沖繩太不像日本, 不是我的high priority, 等我完成其他target先啦...

    返信削除
  3. 原來你去左北海道旅行尼 , 我要追番之前d遊記先 , 北海道或者名古屋係我下次既目標丫~不過北海道機會應該會大d~~
    [版主回覆10/28/2011 08:34:04]北海道看點會多一點, 名古屋我都未去過, 但係要夾o岩季節, 否則就無咩好睇....

    返信削除