ページ

2011年10月19日水曜日

2011年日本の旅第二回 - 札幌

2011/10/1 (土)

這天是札幌遊, 可惜天氣不穩, 而且自昨天下過雨之後, 氣溫急降至十度左右...

早上我們計劃到白い恋人パーク參觀, 但因為天雨關係, 中途到了一家百貨公司暫避, 裡面有100yen店, 我買了2012年的月曆和schedule book...我還看到擦得甩啫喱筆, 還比我在激安の殿堂買的便宜, 激安の殿堂一點都不夠激安! (到現在還是懷恨在心)...

雨勢減弱一點, 我們繼續前行, 未看到白い恋人パーク, 已嗅到麵粉和糖的香氣, 是一種讓人有幸福感覺的氣味...

參觀費用每人600yen, 附送白い恋人一塊, 以及園內簡介一本...







參觀過後, 我們在三樓的cafe吃brunch, 我選了白色tiramisu, 味道不錯, 但略嫌芝士味太輕...媽媽點了巧克力蛋糕, 爸爸就點了季節限定的栗子芭菲, 底部還有咖啡啫喱...餐廳對住的鐘樓, 每隔一小時就會放音樂, 有公仔轉出來...







吃過東西, 我們在園內的玩具博物館走了一圈...



 

知道他是誰嗎? 相信只有跟我差不多年紀的才知道吧...



白い恋人パーク於室外有個花園, 佈置得挺漂亮的, 拍照過後便離開...

 





 



 



回車站之前, 途徑書店, 我著爸媽先回去, 約好集合時間地點, 然後獨個兒逛書店, 讓我找到兩本湊かなえ的書, 其中一本是我最想看的"贖罪", 又找到SMAP2010年演唱會DVD, 總算不枉此行...

回札幌站, 我繼續逛地下街, 於sapporo sweet cafe買了一件蛋糕, 外面用crepe皮包著芝士蛋糕, 芝士蛋糕跟Le Tao一樣鬆軟, 好味!



經過書店, 看到木村的散文集和寫真書, 之前曾經有掙扎過要不要買二手的, 但把寫真書拿上手, 不是硬皮卻非常重, 表示頁數很多, 值得買新的, 甚至之後有機會, 我會想多買一本...

晚餐預約了かに将軍, 幸得紫熊提點, 事前在網上預約好, 結帳的時候獲贈royce的巧克力薯片...





從前我們在札幌食蟹, 都是叫套餐, 這次我們單點, 要了半隻烚帝王蟹, 一隻燒松葉蟹, 還有一個輕量級套餐...所以輕量級套餐, 是比正常餐牌上的價錢便宜, 但菜色相近...價錢可以便宜一點, 是因為蟹的份量較少, 剛好適合我本來沒有特夠愛吃蟹的人"陪吃"...雖說是輕量級, 都有菜色也不馬虎, 有很多款式...至於帝王蟹, 半隻也很多, 蟹腳跟我的手臂差不多長, 蟹蓋可以當面具呢...
















3 件のコメント:

  1. 呢幾篇嘅留言都唔記得講一個 point,就係,你父母肯同你去玩,其實真係幾好!我想像唔到我父母同我去日本旅行嘅イメージ,因為佢哋既唔鍾意浸溫泉又成日嫌日本嘢貴,我出錢佢哋都唔滯。甚至其他國家都冇單獨同我去過 (i mean 3人行)。
    就以呢篇為例,雖然我都想帶佢哋食日式烹調嘅蟹,但係佢哋都唔鍾意咁樣食,所以,對我嚟講,又係唔可能出現嘅イメージ。
    但係,世伯伯母會同你一齊去旅行之餘,仲會好識做地留d 私人時間俾你。なかなかいいじゃない?
    [版主回覆10/22/2011 00:27:26]其實我父母本來就喜歡旅遊, 即使我不帶他們去, 他們都會自己去旅行...他們確實已經比別的父母不太需要我去照顧, 札幌和小樽都已經去過, 所以各自自由活動都沒問題, 而且我也希望能趁他們還行得走得就盡量陪他們多去一些地方..不過呢, 有父母去比一個人去疲累很多也少了點私人空間也是真的...一點trade off喇...

    返信削除
  2. 我今年8月尾9月頭都同左媽媽去北海道, 不過去既地方同你完全唔同, 唯一相同係, 我都有去蟹將軍食...^^
    [版主回覆10/22/2011 00:28:16]我的行程對香港人來說不算熱門, 而且這是我第三次去北海道, 所以希望多去些未去過的地方...

    返信削除
  3. 妹妹呢?
    [版主回覆10/22/2011 00:28:57]妹妹請唔到假, 不過我十一月會陪佢去其他地方...謝謝你咁有佢心 ^.^

    返信削除