ページ

2009年10月29日木曜日

星球大戰

以下這篇文章可能會夾雜了很多口語化句子, 請勿見怪...


話說昨天才因為可以到日本而充滿期待的心情, 今天就遭受晴天霹靂的打擊...除了我之外, 還會有一位新加坡同事去那邊做support


這位"Sing星大嬸"跟我分屬不同function, 本來是各為其主, 可是她總是有意無意地把原屬自己的工作推過來, 事前又沒有知會我老細, 我又唔係report to佢, 佢憑甚麼點我做呢樣做o個樣呀?!


知道佢都會去日本, 都算了, 點知今日同日本人concall的時候, 佢無啦啦同日本人要求所有support同auditor都book埋同一間酒店...雖說住同一間酒店可以方便安排logistics, 但這樣一來, 我就失去了很多自由了, 邊個想一早起身未返到office就要在酒店的餐廳entertain佢地呀? 而且點解D人可以未問過人意見就自己決定埋我ge事情?  我老細都未管這麼多...我同事問我weekend會唔會同埋佢出去, 梗係唔會啦, 我就算dinner都唔諗住同佢食wor...我識日文, take care其他同事本來就無所謂, 不過真係唔想對住佢lor...


呢個大嬸超agreesive, 成日想自己控制大局, 有功就搶住領, 有wok就極速閃, 前幾日我見到一個佢send畀日本的email, 裡面有一段關於interview skills的advice, 我一睇就認得出是我之前放在其他site的training materials裡抄出來的, 引用我的東西沒所謂, 但係唔通佢唔知咩叫智識產權ge咩?  至少都quote個source好wor, 而家咁樣係偷lor, 我見到個email的一刻真係火都黎埋...


佢最鍾意就係四圍點起火頭, 自己又搞唔掂, 然後就推出黎等人收爛攤子...自己做完個review, 叫佢brief番我一d background, 仲話:"如果係咁你應該之前跟我一齊去做peer review", 講老實, 我都唔係好想知佢之前搞過D咩ga ja, 只係我驚之後有咩又要我follow up, 所以事先了解下...


同呢D人合作最辛苦係即使我可以忍佢, 但係仲要防佢o個下真係好tiring...對住呢D人真係要好小心保護自己, 自己做好本份, 無做錯無用, 仲要小心佢一個唔覺意推D wok埋黎, 到時就真係千年道行一朝喪...


希望大家為我祈禱...我都係想on time收job順利去幾日旅行jie, 唔算過份gua...


1 件のコメント:

  1. 但既成事實, 只有見招拆招. 你搵d 藉口避下佢, 有咩推俾你, 你話要問下老闆先, 佢可能有其他安排咁. 你到時是但講話約0左朋友/有好多野要買, 除0左 office hour 之外, 會另有安排.唔同佢地一齊食飯架啦咁.
    [版主回覆11/01/2009 22:30:00]工作上就一定有咩就叫佢先同我老細講, 如果唔係我唔會聽佢點, 反正我老細都知道佢係咩人, 基本上我老細實support我ge
     
    我諗住頭一兩日都求其話只會買d simple food然後去書店, 之後就順勢慣性分開食...其實大家唔同cost centre, 一齊食, claim錢都麻煩啦

    返信削除