ページ

2010年2月16日火曜日

把不幸放大的人

不知道大家有沒有類似的經驗, 身邊總是有些自以為是全世界最不幸的人...老實說句, 我很討厭這一類人...


學生時代, 總會有些同學很愛抱怨自己成績不好, 還裝難為情地不肯公開分數, 但其實並沒有考得很差, 甚至可以比你的分數更高...


工作的時候, 又有一個同事, 總是說到自己被分派的engagement有多爛, 又說到自己有多辛苦, 但明明加班時間不夠我長, engagement也沒有我的困難...記得這位舊同事當年因為知道自己要到國內出差也非常不開心, 四處跟身邊的人抱怨自己"黑仔", 以及預想自己有多慘, 但其實我第一年工作就已經要到國內最落後最窮的地方出差十六個星期, 我真的不知道可以怎樣安慰她, 因為在我眼中, 她的所謂不幸根本是微不足道...


也許, 在某些人眼中, 我是一個很討厭的人...因為在我眼中, 他們的遭遇一點都不值得可憐...我也很會大體, 即使心裡已經在咒罵這些人無病呻吟, 臉上還是擠出理解的笑容努力安慰他們...


其實把自己的不幸放大, 然後搏取別人的同情是一種怎麼樣的心態?


2 件のコメント:

  1. 可能係佢哋唔好意思,怕人哋覺得佢哋哂命吧。
    [版主回覆02/25/2010 08:33:00]但係佢地係表現得勁唔開心, 彷彿全世界都要走去安慰佢地...他們那

    返信削除
  2. 我亞姨就是這類人, 好煩架, 全世界都知佢啲慘慘慘, 連三唔識七嘅人都走黎同我亞媽講: 你個妹好慘架, 個老公份工係contract, 又要供兩個仔讀書, 自己身體又差...... 我眼見的事實係: 佢唔洗做有工人, 講野大大聲鐘氣大足之餘仲要我地個個聽晒佢話, 兩個仔係澳洲讀大學都畢晒業 (咁慘咪唔好去外國讀囉), 我姨丈簽親都係政府基建大project...... 我好憎呢類人, 學你話齋, 咩心態??? 諗起就掹, 最唔鍾意佢成日煩住我亞媽!!!
    [版主回覆02/25/2010 14:17:00]咪係lor, 呢d人都唔知佢係身在福中不知福, 定係轉個彎黎晒命...

    返信削除