ページ

2010年10月12日火曜日

考試樂曲決定

老師有一天下課時說: "看進度, 明年四五月考應該沒問題"...我心裡不禁疑惑: "之前不是說明年十月考四級嗎? 甚麼時候提早了?"


從八月初開始學習考試的樂曲, 到現在已經快兩個月, 不過, 樂曲有一定難度, 到現在, 就只有一首開始仔細練拍子速度, 另外兩首, 還有待磨練...


scale也學了十多個, 但就是彈不順, 是不夠熟練的關係嗎?


鋼琴考試樂曲有三首, 另外加scale, sight reading和aural test...這次先談三首樂曲, 從指定的樂曲裡面選, 琴書一定要買正版, 因為不能拿影印本去考試的...那麼的二三十頁紙就收我七八十元, 樂器考試真是一門很好賺的生意...


以下就是我老師為我選的樂曲...


先說A section, 選了以下這首...第一首開始學, 卻是最困難的, range很廣, 轉手位也多, 連貫又講求技巧, 最近又加了pedal位, 到現在都未熟...相信還有好一段路才能執細節了



這是第三首才學的, 不算難, 但左手的移動很多, 要練得很熟才能彈得順, 現在還是要看著琴鍵走位, 總是斷斷續續...不過, 我相信這是時間可以解決的問題, 不安程度比上一首要低一點...



這是第二首學的, 講求的技巧不多, 是三首之中相對容易的一首, 現在已經開始跟拍子機練, 唯一比較難的是一段到另一段的走位未夠熟, 很容易彈錯, 再練再練再練...

  


雖然老師說能趕及明年四五月考試, 但對於考試還是有太多未知, 考試歌又未見曙光, 心裡很不踏實呢...

  

4 件のコメント:

  1. 你嘅a section個首曲,似乎系每個學音樂的人最基本要識嘅曲目,我學小提琴嘅小朋友個陣,第一首學的又系以首 ...
    [版主回覆10/14/2010 08:50:00]其實很多古典樂曲, 大家都是學那一些, 差在編曲上會有些不同...

    返信削除
  2. 哈哈, 我學左好多年, 開初學左三年考到三級, 跟住諗住過多兩年考五級, 點知一拖, 拖到依家, 夾埋學左七年都未考, 本身考期係今個月, 但係scale 記左好耐都記唔晒(可能係人老左既關係啦), 另一首要pedal, 由於屋企無琴, 只得電子琴一個, 考三級還可以, 但若要彈有pedal既歌, 實在無法練習, 所以決定再將考期, 延到明年4~5月, 老師說, 我這種情況, 現在去只有送死, 若4~5月去成績會Ok一點, 唉.......到時唯有大家一起努力啦...
    [版主回覆10/17/2010 11:05:00]如果你會學上去, 我還是勸你認真考慮買個琴在家...因為pedal都是其中一個費時間練習的項目...當然, 我自己都只是買數碼鋼琴, 而且當時也要排除萬難, 不過除非你目標只是學彈某些歌, 否則要考試的話, 無琴真的很麻煩, 租琴房的時間不夠呢...
     
    加油呀! 距離4-5還有一段時間, 我相信你可以的, 要有信心!

    返信削除
  3. 四月仲有半年時間﹗加油啊﹗ (呢幾個月我都心思思想去試吓考…哈)
    [版主回覆10/22/2010 12:07:00]謝謝!
     
    可以試下d考試歌先, 十二月先報名, 時間趕不及還可以推到十月考嘛...有興趣不妨試試, 加油!

    返信削除
  4. 剛剛老師也提到考級的事,說可以試三級(但要超級努力),一係就試二級(一定OK),咁始終第一次考我選了個保險的… 如果進度OK下年可以試四級…突然覺得好似有個大挑戰喺眼前…好有動力去練琴的說~
    [版主回覆01/10/2011 08:27:00]其實第一次考, 又唔熟個考試模式, 考個穩陣d, get下個feeling好...
     
    我四月考, 到而家個心都係好不安呀...A section的曲換了另一首, 仲係練緊拍子...四級的scale本來就只有幾個, 但係因為我一至三級無考, 雖然一至三級的scale out scope, 不過基本野都要識, 一次過學番晒, 多到有d亂...
     
    不過有個目標係會有多d push畀自己向前的...加油!

    返信削除