ページ

2012年2月4日土曜日

智慧齒驚魂

之前有運程占卜說我二月是整年運勢最差的…踏入二月沒多久,先是患上感冒,上星期五還因為某些同事羈禍而加班替他們補鑊…早兩天開始,左下顎的臼齒位置有點隱隱作痛,最初我只以為是精神緊張磨牙所致,昨晚仔細再看,發現是出智慧齒…

家母跟我說過,她的兄弟姊妹和外公都沒有出智慧齒,所以我曾經以為自己也不會有…事出突然,我有點不知所措,但所謂路在口邊,先在facebook請教一下有經驗人士,得中學同學介紹,提供一位學長的牙醫診所的地址和電話,於是我今天早上就立刻致電預約…護士說今天已經full book,不過我簡單說了自己的情況,她就替我立排了時間walk in…

診所在我家步行20-30分鐘左右就到…

檢查的時候,醫生的電腦一直播放著mp3…

他問我要照一幅小的還是照一幅大的可以看全部牙齒狀況的…想到順便一次過看看其餘智慧齒的狀況也好,便選了照大幅的,而且照大幅的話,我的口腔不用受苦…

現在的科技真的很厲害(大鄉里出城mode),不消一會,xray已經可以在醫生的電腦顯示屏看到,醫生還可以一邊用滑鼠在圖上寫上符號幫助講解…原來有一隻智慧齒已經神不知鬼不覺地出好了,另外還有兩隻應該過兩三年之後才會出來,現在就有一隻出了一點點…

似乎出牙的方向是有點歪了,但醫生沒有說不夠位,我想不用拔掉也可以吧…他只是給了我一隻小牙刷,方便清潔智慧齒用的…

說真的,我有想過可能要即場動小手術把它拔掉,出門前一直都感到很不安…

我最後都沒有告訴醫生我是他的學妹,反正他的收費算合理,跟我又相隔頗多屆,這樣討別人便宜不好…

現在呢,有點分不清是喉嚨痛還是牙痛還是both…

二月才剛開始呢,希望可以順利度過啦…

4 件のコメント:

  1. 我有無講過我有隻智慧齒係打橫生?

    話說我右下係有隻打橫生的,條脷FEEL到有個窿好驚係蛀牙就去洗牙時問埋係乜事…跟住照了一輪(就係照了我六百幾蚊﹗),醫生說唔急剝,剝的話1.花費大概三千幾蚊…(因為要開刀和半麻醉…說是甚麼生得太入喎…)…2.寫4日病假俾我…囧﹗嚇到傻咗…

    隔幾個月又牙痛去睇另一個牙醫,佢話只要隻智慧齒唔再生頂住前面啲牙就OK唔使剝(即係上一個想做我生意啦﹗),同時介紹我用適X美牙縫刷…晚晚要清潔好牙縫就OK,SO FAR大家和平共處了幾年囉…
    [版主回覆02/05/2012 23:59:08]係向邊過方向橫生?我而家係看口腔外,即面皮方向生…免得過我都唔想剝,因為等佢埋口期間會很容易發炎,隨時仲煩過唔剝…牙醫一般都會覺得智慧齒的位置難清潔,容易蛀和發炎,都傾向叫人剝的…呢個醫生都畀左支細刷頭的牙刷我…

    返信削除
  2. 我的智慧齒未出, 不過好多年前開始果個位就間唔時痛下, 可能一年一次甘啦, 見佢無咩特別好痛都無咩理佢...

    聽聞碌智慧齒都算係大手術, 好似樓下(or會係樓上?!)的冰子大大所講, 佢真係會俾好幾日假...不過又聽聞碌左智慧齒其實可以靚D, 個面型會有D改變XD
    [版主回覆02/06/2012 00:02:17]剝左個面型應該會細d ge,不過無咩必要就多一事不如少一事,我無咁多時間休養…

    返信削除
  3. 咦?我以為到某個年紀就唔會再出智慧齒...
    BTW,我係一隻智慧齒都冇嘅。

    我喺日本 dental clinic 整牙,d high tech 嘢又係嚇死我,例如:個牙齒拎住支筆型 cam,放入我個口,然後喺個電腦 mon 度俾我睇番自己口腔入面嘅情況......好得人嚇。
    [版主回覆02/06/2012 00:03:54]有d人係有可能唔出的,但就無話過左幾歲唔出就等於之後唔會出…睇xray都還好,睇口腔入面的情況,唔嚇死都尷尬死

    返信削除
  4. 我把四隻都拔了!!!
    [版主回覆02/08/2012 22:49:54]太后果然是女中豪傑,勇!!

    返信削除