ページ

2011年3月8日火曜日

購物狂的基因

我雖自封為慳妹掌門人, 其實也有購物狂的基因...


有人為減壓而暴食, 我卻不只一次為工作的不快而購物...


原因是, 花錢才能感受到工資的存在, 才能切實地感受到上班的需要...花錢之後, 就告訴自己"鬼叫你窮呀, 頂硬上!"...又或者, "所有工作的不快, 都是人工包的"...


既然能自封為慳妹掌門人, 買東西也不至於過份衝動, 一般我都會三思而後行, 這就是A型人的天性...


萬惡的源頭在於某天, 澄太后給我看了一個iphone日文學習apps...之前澄太后都示範了各式各樣的遊戲apps, 我都不為所動, 但看過那個學日文apps, 又覺得幾吸引...


不過, 我現在的電話月費只是$63, iphone一來貴, 二來每個月要多付很多電話費, 划不來...


看到ipad2的新聞, 也有考慮過, 但ipad2的體積和重量, 始終不能每天帶在身邊, 而且買ipad2, 除非是wifi only, 否則同樣要負擔月費...


後來想到的, 是ipod touch...我本身已經有一部ipod touch, 但那是遠古前的第一代model (應該可以成為古董系列), 沒有鏡頭, 沒有apps store...我從擁有至今, 都沒有explore過甚麼function, 一直以來, 我只是把它當mp3機, 偶爾在機場用一下wifi而已...


iphone, ipad, ipod touch, 三者之中, 以iphone功能最全面, 但成本也最高, 而且我沒有隨時隨地上網的需要, 甚麼是有制止自己對這方面的傾向, 所以iphone的優勝之處對我來說, 不是很吸引...


ipad, 想買的原因是希望可以拿去旅行時當netbook用, 但考慮到沒有LAN線位, 打字不方便, 始終不能跟netbook看齊, 盡其量只能看成遊戲機...更重要的是沒有card reader, 我去旅行的其中一個最大需要就是整理照片寫遊記...即使是減磅後的ipad2, 要帶著四處去都說不上是輕便, 而且總不成拿這麼大的一部機當mp3機...


ipod touch, 由於一直都有用, 已經習慣了長期每天帶在身邊, 作mp3機之用, 它對我的生活模式影響是最低, 也可以確保我能utilize它...基本上, 它的主要功能仍然是mp3機, 但有些apps就可以幫我打發一下時間, 以及溫習日文, 甚至樂理...


新版(對我來說)的ipod touch, 比我之前的一部輕和薄, 有apps store, 有中文和日文輸入法, 並配有前後攝影鏡頭...對一直有用iphone的朋友, 可能覺得沒甚麼, 但對於一個長期只用第一代ipod touch的我來說, 兩部機所提供的功能已經有很大的提升...功能, 最緊要是夠用, 不需要太多...


攝影鏡頭的主要功用, 跟手機的拍攝功能相同, 但不同的就是我可以不用傳輸線就能透過wifi upload, 較為方便...當然, iphone的朋友可以隨時隨地upload, 但我如果回到家才upload也差不了多少, 我不需要讓人立刻知道我的動態...


說到底, 一件電子產品, 是需要考慮自己生活模式, 當中包括價錢, 上網模式以及時間管理...有些人因為iphone而改變了lifestyle, 而我, 只會因應lifestyle去找跟自己相配的產品...


最後, 我究竟因為甚麼事而去買ipod touch, 已經不重要...反正我都有計劃要買, 只是湊巧遇著時機出現...


如果各位朋友有好用的學日文, 樂理, 或處理照片的free apps, 請指教一下 ^.^


4 件のコメント:

  1. 學日文既 app 有一個 " 不失禮遊日對話 , 不過可能對你來講會淺左d 因為佢係教一d 簡單既會話
    早幾日 我 download 左個app 係 日本 "oricon: 既 (當然係無料啦) , 佢有好多update 既 日本音樂新聞幾好咖~~
    [版主回覆03/09/2011 09:42:00]無錯, 我有download過, 但真的太簡單, 作用不大, 反而"我們都來學日語"有些聽解練習, 即使容易也可以作溫故知新...
     
    謝謝你的介紹! 我正想找一個看日本藝能界新聞的apps, 我還順便download了oricon player, 雖然不是每隻唱片都有試聽或者歌詞, 但可以按一個鍵就自動link去search youtube, 找mv看都幾方便...

    返信削除
  2. 我買咗「大辞林」。
    [版主回覆03/09/2011 09:43:00]我的電子辭典已經有, 所以不想付款再買了...很多的free apps都是beginner level, N2或以上的一般都要收費, 而且都幾貴tim...

    返信削除
  3. 我最初都係用ipod touch,用免費的字典app,但用字不夠,就俾錢買了longman(我買過最貴的﹗)和小學館的字典,叫做OK啦,但無乜例句和參照,同埋都係英和/和英的,無得參照番日文意思,呢樣我覺得爭啲… 後來轉iphone,其實日文是…不太關事既,係我鐘意周圍上到網(我本身有pccw wifi acc),同埋我係一個路盲,隨時睇地圖或開飯都方便,就係咁囉。 但如果你主要用途唔係上網既(或等到有wifi的地方先上也可),ipod touch都會夠用,佢缺點係load app無iphone咁快同埋食電食得快啲,但整體都係ok既,睇吓你需要啦…
    [版主回覆03/09/2011 11:58:00]無錯, 我主要用途不是上網, 所以iphone的優勝之處, 能享用到的部份遠比多付出的成本要少...
     
    字典, 我自己已經有電子辭典, 辭庫量大, 速度快, 而且又有手寫漢字輸入, 不會用iphone/itouch查字典了...不過有些單語flashcards, 都可以幫助溫故知新的....
     
    我現在用的apps, 大部份都不用上網, 主要是旅行用, 溫習日文, 練習睇譜, 也有些photo editing和少量games...我看過你提過那個替相片加label的apps, 也download了來試玩 :p

    返信削除
  4. 睇譜你用緊邊個app?我之前dl過一個黃色有黑色五線譜logo的(有甚麼五線譜唔係黑色既呢…篤)嚟玩…不過free既無乜得幾多練習… iphone/ipod最衰係無日文手寫,如果唔係就一流,有時醒唔起個字點拼,寫法跟中文不一樣,就要估估吓撞嚟撞去…好煩~
    [版主回覆03/09/2011 23:17:00]我有一個music reading 和一個sight read lite...後者是在琴鍵上按答案, 應該比前者只按ABCDEFG的溫習效果要好...
     
    或者之後的新版會慢慢發展到有ge, 總不能expect它一做就做到全部野...
     
    我今日透過"書僕"裡面的"掌上書苑"download了些ebooks守門口, 那麼就算上唔到網的時候都可以用黎睇書...

    返信削除