ページ

2013年4月19日金曜日

失衡

一片忙亂...

平日下班之後吃晚飯, 練琴, 看日劇, 溫習, 上網, 梳洗, 睡覺, 日復如是...不知怎的, 最近總是無法一天裡完成以上所及的事情, 有點失去平衡的感覺...

蘇州回來之後, 行李箱內的東西還沒有清乾淨, 沒有每天練琴, 有時一集日劇也要分兩天, 西班牙文的自制筆記落後了兩個星期(雖然我最近才開始重新整理上課時抄下的筆記), 爬上床睡覺的時間也越推越晚...

要衝破這樣的困局, 首先是分析原因...

除了工作太累讓人回家很想偷懶之外, 還有是因為花了不少時間籌備旅行, 以及之前一些週末和假期沒有好好利用到時間...

五月的旅行雖然早在春節的時候定了行程也預約好酒店, 但出發之前還是要再仔細一點想想時間上的安排,打印vouchers和把地圖存在手機裡...

下半年有一個工程較浩大的旅行, 去一個較陌生的地方, 日數較長, 單是機票都看了很久才決定要用哪一家航空公司, 又要找當地local tour, 配合日期和時間等等...花了些日子, 終於定了初步的行程, 也預約好酒店機票住宿以及本地團,算是安心了一點,希望之後可以free出一些時間…

之前有些週末和假期,跟澄太后從午餐時間到晚餐過後都在街外,平日那些用來練琴溫習看日劇的時間沒了,進度有點落後,不禁有點焦躁

明知道逝去的光陰不復返,內心還是乾著急怎樣把未做好的事情追回來…

不斷向前衝的生活有時候很累,可是停不下來,只能繼續向前走…

2 件のコメント:

  1. 你好進取呀!!加油呀!!!
    我依家都學緊日文,另外打算再進修英文,除左番學外,其他日子90%都要ot,番到屋企都仲要溫陣書先可以訓,加上其實我想轉工,所以又要spare時間job hunt...所以完全明白你的感受!!!!番完工仲要番學溫書真係好辛苦!!我以為自己考完qp之後可以休息,點知心痕又想學野,結果自己整到自己咁忙!但我覺得上進心好重要,不進則退,所以就算學得好少好慢都好,都堅持要keep主住溫書學習!
    [版主回覆04/21/2013 08:12:20]你都要加油!我以前因為成日要出trip,所以最開頭係上三個月堂出trip停三個月,回香港再上三個月堂,進度都好慢,仲有senior潑我冷水話auditor係上唔到堂學野ga喇,不過我個人包拗頸,別人話無可能我反而更加想克服佢…如果你一心想繼續進修,最好就係keep住自己上堂考試mode,否則人會有惰性,停左番學就唔係咁易再開始

    我個人一向停不下來,忙就還好,但完成的目標未做到就難免有些不安,我間中就會咁,所以先會檢討root cause在哪裡,然後想辦法把進度追回來…

    你的日文學到哪一級?我之前有些教科書不再用了,還有些日文小說,你有興趣的話我可以給你…

    返信削除
  2. 你真係好有上進心呀!!!我自己係有少少心態上當學日文變成一種習慣了~真係好失禮,其實我日文level好低咋,今年7月先考n3,真係要多多指教!!!其實由n4開始好似學左好耐但又好似唔知學左d咩咁,無咩方向,d grammar同生字溫書的時候就識,但應用上來(oral同作文)好似又唔識用咁,想問你果時係點樣去溫習???另外,多謝你的好意!!希望我有能力去睇得明d書啦!!
    [版主回覆04/21/2013 22:51:50]N3都不算低level了…想練作文的話,你可以考慮用日本寫blog,或者由FB的status開始…oral和listening我都是以看日劇做練習為主…總之就係多用多接觸,因為好多生活上的對話和用語,教科書上都沒有,如果想真正用得上這個language,還是要多聽日本人對話,除非你本身有日本朋友,否則看日劇就係最簡單直接的方法,就算要看字幕都無所謂,重要係類似的對話多聽,將來就比較容易用得出來

    返信削除