ページ

2009年12月7日月曜日

考試當天

二級試的日子終於來臨, 幸而考試前夕一躺在床上就可以進睡, 只是發了個惡夢...


惡夢是說我考試遲到, 嚴格來就也不一定是件壞事, 至少提醒我要早一點出門, 當我可以準時到達, 自然變得安心一點...


因為以學校的進度, 尚未完成二級的內容, 所以班裡只有我一個人報考, 反而有其他學日文的朋友都會在這天考試...考試之前, 網上留言, msn, sms互相為大家打氣一下, 有一種並肩作戰的感覺...從前的四級試和三級試都是在沒甚麼人知道的情況下一個人去考的...


其中有一個朋友, 正在日本留學當中, 花了一年左右的時間就可以考二級, 相比自己幾經辛苦才從忙碌的工作中擠出時間上課和溫習, 花了四年多才勉強夠能力去考二級, 真的有點不甘心...不過, 就像賽跑一樣, 大家不在同一個起跑點, 參加的項目又不一樣, 如他的是100米, 我的是1500米, 去比較兩者的速度是沒甚麼意思的, 重要的是最後可以衝過終點...


考試早就預計到不會完全懂, 始終自學的文法尚未到熟練程度, 詞彙也未全部學過, 聽解好像比前幾年的要難一點, 但論合格也不是沒機會...未到成績發表都不會再想考試的事, 完成了就把它放下...


考試之後, 我約了太后在又一城吃午餐, 然後去了銅鑼灣shopping, 繼星期六買鞋之後, 又做敗家仔...之後聽朋友說, 當是為完成了考試獎勵一下自己, 其實是不是應該合格之後才獎勵呢? 既然買了, 沈溺在罪惡感之中是沒用的, 錢賺了就花吧 (自暴自棄?!)...


總之, 2009年的消費已完成, 這兩個月裡, 衣服, 鞋, 袋都買過了, 應該可以夠用好一段時間, 除了之後一些被迫要買的聖誕交換禮物之外, 不可以再花錢! 慳妹掌門人的牌匾還是要守護的...


2 件のコメント:

  1. 那天我也是跟同學一起吃大餐, 放肆一下. 我也是時候想想, 是不是應該跟自己說2009 年的消費已完成... 還是待31 號才跟自己說?哈!
    [版主回覆12/08/2009 08:30:00]那就要看看心裡的shopping list完成程度如何了 :)
     
    嚴格來說我2009的消費還未完成, 因為媽媽的生日禮物還未買, 但至少就不准再買東西給自己

    返信削除
  2. 我上既COURSE二級課程只開始了半年~
    自己又無時間自修,預左做炮灰啦,不過估唔到文字閱理個PAPER有咁多做唔哂~
    一早預左文法加閱理無可能合格,我考前既目標唔係總分合格,只要求自己文字加LISTENING合格,點知今次LISTENING真係幾深,好多題都撞........... 如無意外,只有卷一文字合格!
    你係咪又係係QC考呀?唔通同一試場?之後我都係去左銅鑼灣行街街哦~
    [版主回覆12/08/2009 12:56:00]我記得你好似有考6月wor, 咁o個時咪完全未上課就考?!
     
    我自修都只係睇下d文法的意思, 但用法還是不太純熟, 所以之後都係要再讀ga喇
     
    我都覺得呢次個listening幾深, 之前做past paper有幾年做得唔錯, 仲以為係自己煲劇有功tim
     
    我o係石硤尾考呀, 不過約左朋友在cwb dinner所以考完之後去那邊shopping ja ma...
     

    返信削除